Už roky vás trápí celulitida a nevíte jak se jí zbavit? Nechcete do léčby vrážet spoustu peněz? Poradíme vám jak se zbavit celulitidy doma. Jak je již známo, pro zlepšení celulitidy je důležitá strava a pitný režim. Ovšem nedílnou součástí jejího odstranění jsou cviky na celulitidu. Tyto cviky lze provádět v pohodlí domova, což je pro mnoho lidí obrovské plus.

Cviky na celulitidu pro její odstranění

Celulitidu poznáte podle toho, že vypadá jako hrbolatá kůže. Nejčastěji se vyskytuje na hýždích a na stehnech, ovšem v některých případech ji lze pozorovat na lýtkách či na břichu. Celulitida neboli pomerančová kůže vzniká tím, že se zvětší podkožní tukové buňky, což způsobuje nehezký vzhled. V těchto místech vzniká nedostatečný průtok krve a lymfy. Aby byl průtok znovu obnoven, vyzkoušejte cviky na celulitidu.

Základní cviky

Mezi první základní cviky patří dřepy a výpady. Ty jsou orientovány především na oblast hýždí a stehen. Dalším cvikem může být zvedání pánve. Lehněte si na záda, nohy pokrčte a zvedejte pánev. Jakmile jste pánví nahoře, zkuste hýždě zatnout a vydržet v této poloze alespoň pár vteřin.

Další cviky na celulitidu jsou výstupy na překážku či mačkání míče. Výstupy na překážku jsou velmi jednoduché, ovšem čím vyšší překážku mátě tím to je fyzicky náročnější. Vezměte si například lavici a vystupujte na ní. Tou nohou, kterou vstoupíte nahoru, vždy sestupujte i dolů. Následně nohy vystřídejte. Mačkání míče taky není nijak složité na pochopení. Sedněte si na okraj židle a natáhněte nohy. Mezi stehna vložte na půl vyfouklý oveball a stehny ho mačkejte. U těchto cviků nezapomeňte na správné držení těla, aby se vám nekřivila páteř.

Pomerančová kůže
Pomerančová kůže

Cviky navíc

Vyzkoušejte zanožování. Pokud vás stále trápí pomerančová kůže, můžete přidat pár dalších cviků pro lepší efekt. Zanožování provedete tak, že si na podložku kleknete a rukami se opřete o zem. Nohu zanožujte pomalu, abyste celý cvik pořádně procítili. Nakonec můžete vyzkoušet dřepy s výskokem či nějaké kardio cvičení, například cyklistika nebo běh. U cvičení nezapomeňte na dostatečný pitný režim a správné stravování. Jinak vám pomerančová kůže už zůstane.