Zvýšení návštěvnosti stránek je při podnikání důležitou činností, a to zejména u těch podnikatelů, kteří se věnují online podnikání. Pokud jste žena a s podnikáním začínáte nebo už nějakou dobu tuto činnost provádíte, ale nevíte si rady, jak navýšit návštěvnost své internetové prezentace, přečtěte si tento článek a určitě v něm naleznete pár skvělých tipů. Myslete na to, že není návštěvnost, jako návštěvnost.

Zvýšení návštěvnosti stránek

Jak jsme uvedli v předchozím odstavci, není návštěvnost, jako návštěvnost a hned vám vysvětlíme, proč tomu tak je. Pokud budete cílit neustále jenom na návštěvnost svých stránek a budete svou internetovou prezentaci publikovat téměř kdekoli, bez ohledu na to, jaká je cílová skupina, možná tím získáte vyšší návštěvnost, ale zcela zbytečně. Přiznejte si sami, k čemu vám bude stoprocentní nárůst, když ve finále z něho nezískáte ani jednu zakázku? Budete tak na stejné úrovni, jako jste byla doposud, jen s tím rozdílem, že máte vyšší návštěvnost, ovšem úplně zbytečně, protože nejde o vaši cílovou skupinu. Zaměřte se tedy na zdroje, kde svou internetovou stránku prezentujete.

V první řadě byste měli na svou internetovou stránku psát zajímavý obsah, který vaše čtenáře nebo čtenářky zaujme. Je důležité se soustředit také na důležitá klíčová slova, pod kterými vás vaši potenciální zákazníci najdou. Jedině tak můžete zvýšit svou návštěvnost, a to zcela zdarma. Pochopitelně metod existuje spousta, jen ne všechny jsou bezplatné. Při budování SEO se můžete spolehnout na to, že za většinovou část nezaplatíte téměř žádnou korunu. Potřebovat budete ovšem volný čas při budování organické návštěvnosti. Jestliže máte zájem o to, posunout se ještě o několik stupňů výše, investujte do kvalitních zpětných odkazů nebo začněte točit svá videa.

zvýšení návštěvnosti stránek je při podnikání důležitou činností,
Zvýšení návštěvnosti stránek.

Na závěr pár skvělých tipů

Na organickou návštěvnost má vliv mnoho faktorů, od rychlosti načítání stránek, přes klíčová slova, až po zpětné odkazy, a to včetně kvalitního obsahu, který se nachází na vašich internetových stránkách. Zvýšení návštěvnosti stránek není snadným procesem a vyžaduje převážně váš čas a trpělivost. Pokud se vydáte tímto směrem, měli byste správně pojmenovávat jak obrázky, které k článkům přidáváte, tak i odkazy, pod kterými články vaši čtenáři najdou. Měli by být specifické a obsahovat klíčové slovo.

V neposlední řadě je podstatné se soustředit na popisek a titulek. Jde o dva údaje, které se lidem budou objevovat ve vyhledávačích při zadání klíčových slov, na které jste sepsali článek. Popisek a titulek by měl obsahovat rovněž klíčová slova. Kromě toho musí čtenáře zaujmout. Dejte jim důvod, proč by měli kliknout. Zvýšení návštěvnosti stránek lze ovšem provést i placenou formou. Zaplatit si můžete například reklamu na sociálních sítích, Googlu nebo Seznamu.

Na závěr vám přidáme menší radu, která je vhodná převážně pro začínající ženy, které v podnikání nemají příliš mnoho zkušeností, ale rády by začaly. Chcete-li vlastní internetovou prezentaci, ale nemáte dostatečně velkou finanční hotovost? Využít můžete například levné webové stránky, které si dokážete spravovat sama.